Před prodejem i pronájmem je třeba nemovitost připravit. Dobrou přípravou před fotografováním přilákáte více zájemců a při prohlídkách je neodradíte. Odměnou je vyšší dosažená kupní cena či nájemné. Vyhněte se velkým investicím, rozdíl v dosažené prodejní ceně většinou nedosáhne jejich výše. Naopak věnujte pozornost čistotě a „svěžesti“. Vybavení slušným nábytkem není na škodu ani při nafocení, ani při prohlídkách. Zájemci tak budou mít o svém budoucím domově konkrétnější představu. Odstraňte však všechny osobní věci, zašlé koberce, koše s prádlem, boty přede dveřmi apod. Pro lepší představu přípravy se často mluví o efektu hotelového pokoje, nemovitost nabízená k prodeji (i k pronájmu) by měla působit podobně. Všechny povrchy musí být čisté, je-li to třeba, vymalujte, nejlépe na bílo. Trávník u domu je nutné posekat, vodu v bazénu vyčistit, listí shrabat, vrzající vrátka namazat. To vše jsou úpravy finančně nenáročné, mohou však zvýšit cenu nemovitosti o desítky až stovky tisíc korun. Následující obrázky asi nepotřebují komentář.

  

Facebook komentáře